Är det en bomb jag ska få levererad?!

2012-07-11 · 18:30:41
Imorse  trillade  det  ner  ett  mystiskt  brev  i  min brevlåda  där  det  stod  att  jag  har  ett  paket  som  ligger  hos  DB  Schenker.  Jag  ringde  upp  dom  och  tydligen  så  kommer  det  en  leverans  imorgon  till  min  dörr  med  ett  paket  på  5kg  (!)  och  inte  1kg  som  det  står  på  mitt  brev?!?  Jag  har  inte  beställt  någonting  och  dessutom  så  är  det  inget  företag  som  kan  min  nya  adress  nu  när  jag  har  flyttat?  Hmm..  Getting  totally  paranoid  right  now.  Vad  tror  ni  att  det  kan  vara? Rätt svar får en länk!
 
 

Postat av: B R O W N S U G A R // 2012-07-11 · 19:35:24

AloeveraDricka kanske ;) ?

Postat av: Louise // 2012-07-11 · 20:25:05

Jag hade vart otroligt paranoid i det läget. Är en överdrivet paranoid människa i allmänhet som tror att det värsta alltid ska hända. Tvättade idag t.ex. och jag tror alltid att maskinerna ska explodera och att den stora centrifugen ska lossna och bli någon form av missil! Haha. Oj, lång kommentar. Anyways, du måste verkligen låta oss veta vad det var i det mystiska paketet! :O

Postat av: Tufwa // 2012-07-11 · 23:36:08

Konstigt men spännande, har ju ingen aning men gissar på någon ny produkt som typ dricka, godis, schampo eller något sånt. Som liksom väger mycket, väldigt ytlig gissning. Men men, kram på dig! <3

Postat av: Evelina // 2012-07-12 · 22:50:55

aloeveradrycken tror jag! :)

Postat av: maja // 2012-07-26 · 23:07:52

Jag tror att det är från någon läsare !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback