Clean Shower fresh

2012-07-26 · 15:15:50
På  planet  hem  från  Grekland  fick  vi  en påse  med  grejer  vi  beställt  från  taxfreen   och  där  i  låg  bland  annat  en  ny  favorit  bland  mina  parfymer  -  Clean  Shower  fresh.  Parfymen  har  en lätt blommig  och  fräsh  doft  med huvudingridienser  från  apelsinblom, citron,  mandarin,  mysk,  lijlekonvalj  och  jasmin.  Denna  doftar  underbart  som  håller  hela  dagen.  Som  sagt  -  en  ny  favorit.
 
 

Postat av: B R O W N S U G A R // 2012-07-26 · 17:28:28

Den står i mitt sminkskåp också :) Underbart god!

Postat av: Sanna // 2012-07-27 · 09:28:33

det är väldigt många som har fastnat för den doften, jag har dock inte gjort det ännu...kanske måste lukta lite till ;)

Postat av: Sandra // 2012-08-02 · 16:45:39

Jag har den och jag är helt kär.. Tycker att Shower Fresh är den som luktar allra godast av Cleans parfymer :)

Svar: Ja är också kär i doften!
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback