Hur fixar jag mina ögonbryn?

2012-06-16 · 16:47:30
Hej Lisa. Först och främst, tack! Jag formar mina ögonbryn med en brynfix från Make up store (155 kr) så mitt bästa tips till dig är att investera i en sådan. Jag vet att det finns en hel del från olika märken - bland annat från H&M som bara kostar 49:50 kr. Vet dock inte hur bra den är men eftersom att båda innehåller samma sak så antar jag att det enda som skiljer är förpackningen och eventuellt mascara borsten. Hoppas att det var till nån hjälp!

Postat av: Emelie // 2012-06-16 · 17:41:03

Vad tyckte du om Smashit Cosmetics produkterna? :)

Postat av: Sophie - pluggar till fotograf // 2012-06-16 · 20:39:31

Hej, vad kul att du är med och tävlar :)

Lycka till!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback