Just a normal day

2012-06-06 · 08:33:18
Min sambo väckte mig kl 7 imorse så jag är verkligen helt slut just nu. Ögonen går i kors men nu ska jag göra iordning frukosten och sen nörda mig framför datorn med det första avsnittet av Pretty little liars. Tittar ni också på PLL? Idag ska jag antingen på spa eller träffa Js pappa som är här på besök. Trevligt vilket som!

En bild ifrån fläkten på Pantenes event som jag skrev och berätta om för någa dagar sedan. Läs om det här.


Postat av: Patricia♡ // 2012-06-06 · 08:38:37

Åh hoppas du får en fin dag nu fast du blev väckt tidigt.

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ // 2012-06-19 · 20:41:12

åh vad mysigt det lät med spa :D

Svar: Ja supermysigt! :D
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback