The falsie volume express

2012-06-18 · 07:28:00
Min favorit av mina Maybelline mascaror är definitift "the falsie volume express" i färgen extra svart! Jag gillar att ha lite extra volym på fransarna som sitter längst ut i ögonvrån och "böjen" på borsten gör det verkligen lätt att komma åt. Det blir både en snygg längd och volym på fransarna utan att det klumpar sig. Verkligen en maskara jag kan rekommendera!

Postat av: Helen // 2012-06-18 · 08:52:46

Är de din absoluta favorit ? Jag behöver nämligen en ny!

Svar: sv. Det är en utav mina absoluta favoriter ja! :} kan varmt rekommendera den!
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: FREDRIKA PERSSON // 2012-06-18 · 11:01:58

sv; absolut =) allt bra?

Svar: sv. Det är bra! :} sj?
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ // 2012-06-18 · 16:14:49

Den där har jag aldrig provat, har en annan favorit:)

Svar: sv. Okej, vilken är din favorit? :}
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: LIENE // 2012-06-19 · 10:17:03

Alla nya mascaror är bra tycker jag, men vissa blir inte klumpiga fort.

Svar: Nej klumpar är så fult! Vilken är din favorit? :)
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback