Barnängen - Lenande och olja

2012-06-03 · 16:29:58
För några veckor sedan fick jag hem de här nyheterna från Barnängen som släpptes i maj. Nu har jag hunnit prova de och eftersom att många av er var nyfikna på hur de var så tänkte jag recensera de. Ställ gärna frågor om det är något mer som ni undrar över.

DUSCHGEL 25 kr (rek pris)
Mitt första intryck var att den doftade väldigt.. annorlunda. Jag kan inte riktigt sätta något ord på doften men jag skulle nog inte köpt den i butik. Nu har jag dock vant mig vid doften även om det kanske inte är en favorit. Som serien heter - "Lenande & olja", så mjukar den upp hudens torra partier väl och gör så att huden känns len samt är lätt att skölja bort från kroppen. Inte en favorit pga doften men helt klart värd sitt pris.

BODY LOTION 35 kr (rek pris)
Jag har hittat en ny favorit! Jag smörjer in mig med den varje morgon och doften håller i sig i stort sätt hela dagen. Den gör huden mjuk och len samt torkar in lätt i huden. Det enda negativa jag kan säga med den här produkten är att det står att den ska återfukta huden i 48 h vilket jag inte riktigt tycker stämmer. Annars, ett guldkorn som jag tycker att alla borde ha i sitt badrumsskåp! ❥

Duschgel (t.v.) och Body lotion (t.h)

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner- // 2012-06-03 · 16:32:22

Önskar att jag hade fotade de, haha! Du hade nog vridit dig av garv! Jag är sämst på att göra iordning mitt hår ^^

Hoppas de, för de är snyggt och säkert smidigt när man kan :)

Postat av: Anonym // 2012-06-03 · 16:33:35

kul att du är med sötnos och lycka till :D

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner- // 2012-06-03 · 16:35:21

Åååh ser fram emot att få lära mig hur man gör :D

Postat av: Anonym // 2012-06-03 · 16:35:37

händer idag då :)?

Postat av: Anonym // 2012-06-03 · 16:36:25

så lite så, hehe :D

Postat av: Linda // 2012-06-03 · 17:00:54

haha blir nog så;D

Många som gillade den ;D

Postat av: kaffehörnan // 2012-06-03 · 23:17:50

så gott de ser ut

Man kan vinna spapaket parfym

Kika längre ner i bloggen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback