Vilken smink tutorial vill du se?

2012-06-15 · 08:14:00
Fick en kommentar om jag kunde göra en tutorial på en sminkning som jag gillar och fastnade för Emilias ögon make från tv serien "Lyckan i LA". Jag tycker att färgklicken under hennes vattenlinje är hur fin som helst! Tanken är att jag ska försöka filma klart det här i helgen men först vill jag veta ifall det är någon speciell tutotial som ni vill se / vill veta mer om? Let me now !


Postat av: FREDRIKA PERSSON // 2012-06-15 · 10:32:25

sv; tack finis!

Postat av: SOFIA // 2012-06-15 · 13:08:39

Tack så mycket snälla du för din fina kommentar! Hoppas du får en underbar dag!

Glöm inte att spana in tävlingen som avslutas ikväll. Kanske något just nu vill ha.

http://bysofia.se/2012/may/tavling-1.html#comment



KRAM

Postat av: Sanna // 2012-06-19 · 19:49:47

hennes sminkning är helt otroligt snygg på den bilden.
Skulle väldigt gärna vilja lära mig hur man gör den..

Svar: Ja visst är den. Hade lite annat för mig helgen så får försöka fixa det så fort jag kan! Kram
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback