Neutrogena Blackhead eliminating

2012-03-04 · 13:05:33
Känns som jag hittar nya grejer lite överallt i mina lådor här hemma.. Haha. Nyss plockade jag upp de här tre produkterna, knappt använda. Köpte de endast i syfte för att få bort mina 100 tals pormaskar som jag har i ansiktet, så kanske ska ta upp det igen under någon månad för att se om de funkar & sen göra en recension. Har någon av er någon av dessa produkter?


Postat av: Erika // 2012-03-04 · 13:30:19

Jag har haft dom två till höger förut för länge sen och jag gillade dom! Använder Neutrogenas handkräm också och det är den bästa jag haft!

Postat av: Sara // 2012-03-04 · 14:14:29

Vad roligt att du ska testa de!! Vill verkligen veta ifall de "botar" finnarna eller pormaskar. Har tänkt köpa de faktiskt :P

Postat av: sanna // 2012-03-05 · 00:15:32

Jag har den i mitten, men för mig har det bara varit problem. Den har förstört huden och gjort den skör, läste på en sida att man inte ska skrubba huden mer än 2 ggr i veckan och det där är en daily scrub, kanske det som är orsaken?

Postat av: A // 2012-03-05 · 10:54:48

Var försiktig med Neutrogena, dom är kanske inte världens mest skonsamma produkter. Jag testade dom ett tag men var tvungen att lägga av för dom torkade ut min hud något alldeles förskräckligt...

Postat av: Rebecka Lodin // 2012-03-07 · 12:06:12

Själv tycker jag att de är jätte bra!

Men jaag har deras hudkräm också så kanske är därför min hus inte torkar ut av dem, fast att jag har väldigt torr hud nu på vintern...

Men de fungerar jätte bra, och dessa är de enda produkter min hud inte har blivit resestena mot! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback