En fråga om torrshampoon

2012-05-04 · 12:06:00
Alex frågade:"hej! jag lider av samma sak, fett hår på morgonen dagen efter om jag duschar före middagen kvällen innan. Har du något tips på bra torrschampo? Jag har använt lee stafford och är nöjd, men man vet ju aldrig om det finns fler bra produkter, svara gärna i ett inlägg".

svar: Jag har testat en hel del torrshampoon och en som jag definitivt skulle kunna rekommendera är torrshampot från märket REF. Jag kommer inte ihåg exakt hur mycket den kostar men skulle tippa på mellan 100-200 kr och den finns att köpa på frisörsalongerna. Den doftar fräscht och tar bort den oljiga looken bra som ofta hamnar mitt på huvudet (iallafal för mig). Vissa torrshampoon behöver man ju nästan ta slut på en hel flaska för att få något som helst resultat, men med den här räckte det med ca tre sprayningar som du fördelar jämt över hjässan. Mirakelprodukt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback