FionaVincent.se

2012-05-14 · 18:38:00
Jag beställde hem lite nya smycken till min samling ifrån Fionavincent.se. Hittade en massa snyggt och hade helt enkelt svårt att bestämma mig eftersom att min budget inte är på topp nu efter flytten & köp av en massa möbler, haha. Dock klickade jag hem de här tre produkterna. Klicka på bilderna för att komma till produkterna :}

 



Postat av: Karoliina Syrjälä // 2012-05-14 · 19:54:43

Älskar halsbandet, must have!! :D

Postat av: MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student) // 2012-05-14 · 20:59:06

sv: Faktiskt inge vidare.. åh jag hatar att erkänna det men nu orkar jag inte hålla de inne mer!! :( kram tack för att du bryr dig <3

Postat av: Emma Lannebrink // 2012-05-15 · 08:42:21

Hej! lust att följa varandra via bloglovin? Och Blogkeen om du har?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

Postat av: MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student) // 2012-05-15 · 14:57:38

sv: Tack de uppskattar jag enormt! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback