Neon red

2012-05-16 · 08:41:00
I förrgår kom jag hem med det här underbara nagellacket som jag så länge suktat efter. Det finns ju så många fler härliga färger men det här var den som tilltalade mig mest. Tanken var att jag först skulle ha köpt färgen "korall" men efter att ha sett färgen "på riktigt" och inte bara över en dataskärm så bestämde jag mig för att den här - "neon red" - var så mycket korall man kunde komma (färgen ger inte nån rättvisa på den här bilden). 79 SEK på American Apparel :} 


Postat av: Paula // 2012-05-17 · 14:24:19

Så snygg färg! Kommer att se grymt ut till sommaren. :)

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! // 2012-05-17 · 15:29:36

fin färg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback