Vad vill ni se för videoblogg?

2012-05-18 · 11:29:00
Jag tänkte även slänga upp en videoblogg senare men vet inte riktigt vad jag ska spela in? Har ni något ni vill att jag ska visa eller prata om? Kanske en huge haul på de senaste grejerna jag shoppat, en tutorial på en speciell frisyr / sminkning eller vill du se hur jag bor nu när jag flyttat? Tell me! Hoppas att ni får en fin dag :} 

idasbeauty@instagram - Följ mig så följer jag dig.

Postat av: Anonym // 2012-05-18 · 12:59:26

Ta gärna en titt på min blogg min dröm är att bli en känd skådis och äga ett klädmärket större än H&M och jag vet att den ska bli sann en dag! Så ta gärna en titt på min super coola blogg och checka in alla kategorier, vem vet du kanske gillar den? Fan snackar jag om så klart du kommer att gilla den! ;)

Säg gärna vad du tycker om den också, borde jag göra något annat än det jag redan gör? Detta är en blogg som säger att du ska följa dina drömmar så om du har drömmar kolla in bloggen!

Postat av: ALICE // 2012-05-18 · 14:34:56

sv; ja, det är snygggt :D allt bra?

Postat av: Emmie // 2012-05-18 · 16:35:42

Tutorial på en sminkning och en haul :)

Postat av: Amandaa ♥ Everybody has a pink side! // 2012-05-19 · 07:45:34

Hur du bor! :D

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ // 2012-05-31 · 13:15:36

Vad betyder: huge haul?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback