Recension: Daily foaming cleanser

2012-10-27 · 18:03:00
 
Jag fick äran att testa samt recensera Daily foaming cleanser från Formula 10.0.6 (99 kr). För en uppfriskande och lungande effekt innehåller produkten grönt te och passionsfrukt, som dessutom får produkten att dofta fräscht. Jag hade inga speciella förväntningar då jag inte hört speciellt mycket om just den här tidigare. Den ska appliceras två gånger dagligen för maximal effekt och jag måste erkänna att jag har slarvat lite med det.. Dock tycker jag att den torkade ut min hud mer än vanligt, även om den verkligen fick hyn att kännas ren och fräsch. Den är dryg och det behövs inte mycket för att rengöra huden och den stora flaskan innehållande hela 150 ml gör ju att den räcker länge! Även om den torkade min hud blev jag positivt överraskad och kan rekommendera den här till någon som annars inte har särskilt torr hy som mig.

Postat av: dianasdrömmar // 2012-10-26 · 09:51:49

Tack för tipset

Postat av: Följ vår resa från tankar till färdigt hus // 2012-10-26 · 12:32:18

bra tips :D

Postat av: nöten // 2012-11-14 · 23:20:43

köpte den i somras och den är verkligen jättesöt! man ser och känner sig väldigt fräsch fast även jag som har normal/aningen fet hy behöver återfukta..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback