Shoppingsug

2013-08-29 · 12:37:00

Jag har fått riktiga cravings efter massor med smink, inredning och kläder. Skulle jag gå in i en butik i dag så tror jag att jag skulle shoppa upp halva butiken, no doubt.  För, jag menar, titta bara på allt snyggt på bilden ovan.. Vem vill inte ha det?! Jag måste kanske vinna på lotto, eller så får jag börja spela på JackpotCity.org/sv och hoppas på tur.. Synd bara att mitt pokerface är världens sämsta, haha. ♥♥


En snygg vit lantig stege att inreda exempelvis vardagsrummet, badrummet eller sovrummet med. Vår stege skulle bli placerad i sovrummet bredvid sängen, men en fårpläd under för att öka mysfaktorn. Jag älskar verkligen den här stegen. Mamma och pappa, ni vet att jag fyller år snart va?
Pris: 299 kr.

 


No words needed. De här är ju dö snygga!
Pris: 1.195 kr / st.

 


En praktisk och snygg (!) plånbok som du både kan klä upp och ner.  Använd den vid finare tillfällen, eller ha den i vardagsväskan för att liva upp. Den finns dessutom i flera olika färger.
Pris: 1.910 kr.


Perfekt till antagligen, höstens regnrusk. Jag som dessutom är världens klumpigaste och har en tendens att alltid ta fel skor vid fel tillfällen skulle verkligen behöva de här i garderoben.
Pris: 1.037 kr.


Den här parfymen är en svårslagen favorit. Den har legat mig varmt om hjärtat sedan jag var sisådär 14 – 15 år. Nu har jag tyvärr inte haft den hemma på flera år, men går jag förbi en butik som säljer den, går jag alltid förbi och applicerar lite på mig själv. Doften är sensuellt varm med en blandning av fresia, svarta vinbär, plommon, jasmin och mysk. Parfymen har en bra balans mellan styrka och sötma. Min solklara favorit i dofthyllorna!
Pris: 329 kr - 660 kr.


Postat av: ★ ADARAS.se - Where blog meets magazine! ★ // 2013-08-29 · 14:23:05

Vill ha allt!!

Postat av: Linda // 2013-09-11 · 17:14:13

Snygga saker

Postat av: Matilda // 2013-10-20 · 11:27:01

Riktigt fina grejer! Tröjorna var supersnygga! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback