Recension: Absinthe purifying hand butter

2013-02-12 · 11:35:00


För några dagar sedan skrev jag att jag hade fått hem produkter från The body shops nylanserade serie Absinthe (läs här). Föst ut för recension är deras Absinthe Purifying Hand Butter. I beskrivningen jag fick så stod det att den här produkten rengör, fräschar upp, fuktighetsbevarar och ger händerna en intensiv behandling.  Den lyxiga konsistensen gör torra händer mjuka och fräscha och innehåller absintextrakt och community fair trade-producerat sheasmör.

Precis som de andra produkterna i samma serie lämnar den ifrån sig en väldigt fräsch och örtig doft, och det gillar jag. Direkt när du applicerar den så lämnar den en lugnande och mjuk känsla efter sig, precis som utlovat. Dessutom har den har verkligen fått mina annars väldigt torra händer i toppskick på bara en vecka! 
 

Betyg: ♥♥♥♥♥/5
Pris:
135kr/100 ml.
Köpa igen? Ja.
Var? Hos thebodyshop.se eller i deras butiker.



Postat av: Linda // 2013-02-12 · 13:08:08

Sv: Ja tur är väll det ;)

Den ser ut att vara bra o lukta gott

Postat av: angelica // 2013-02-12 · 14:46:11

sv: jaa ska bli så himla kul! Vart i London bodde du när du var där? Tips på affärer jag måååste besöka? :)

Postat av: Yolanda- in London // 2013-02-12 · 20:30:21

dessa verkar jattebra :) kikade lite pa dem inne i bodyshop oxford street har om dagen!

Postat av: ★ ADARAS.se - YOUR BLOGAZINE ★ // 2013-02-13 · 15:22:13

Åh det där är mitt nya beroende, helt underbar ju!!

Postat av: julia // 2013-02-17 · 13:34:43

Hoppas att du kommer att få en fin söndag! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback