Från Militus Medical

2013-07-21 · 17:28:18
 
Åh titta vilka fantastiska produkter jag fick hem att testa från hemsidan Militus Medical. Jag har varit sugen på att pröva på både Sheer cover och Dermalogicas produkter länge, då jag i princip bara har läst och hört gott om de, och hittills kan jag säga att de verkligen inte har gjort mig besviken. Jag totalt ÄLSKAR de, bara på några dagar. bareMinerals har jag testat sedan tidigare och de är ett jättebra märke som jag verkligen kan rekommendera till er som både gillar mineralsmink, och till er som aldrig har testat, men vill göra det. Jag kommer att skriva fullständiga presentationer och recensioner av alla produkter när jag har testat de tillräckligt. Skulle ni vara intresserade av att få en rabattkod så att ni också kan pröva dessa? ♥♥

Postat av: Sara Blomqvist Johansson // 2013-07-21 · 18:33:01

Vilken fin blogg du har!! Åh :D love it

Postat av: Natalie Hanna // 2013-07-21 · 22:03:24

Ja! Jätte gärna! Jag vill helst bara använda mineralsmink då min hud är väldigt känslig och har haft mycket problem under åren. Har du haft problem med huden också och märkt skillnad med mineral-sminket? Kram

Postat av: Matilda Johansson // 2013-07-23 · 17:45:26

Svar: Brukar ju vara så med katter, haha! :p

Postat av: Elizabeth // 2013-07-25 · 22:37:44

Nice! Har också velat testa både Sheercover och Dermalogica länge.
Rabatttkod skulle inte va dumt! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback