Estée Lauder Bronze Goddess

2013-06-14 · 07:20:00
 
Som jag skrev för några dagar sedan så släpper Estée Lauder limited edition kollektionen "Bronze Goddess Color Collection" nu. Nu har några av produkterna kommit hem till mig, efter beskrivningen på kollektionen hade jag rätt höga förväntningar.. Jag kan dock säga att jag verkligen inte blev besviken. 

(t.h) Pure Color gelée powder eyeshadow palette in Batik Sun.
Den här paletten i grönt, guld, och nakna nyanser är framtagen för att lyfta fram och dramatisera ögonen, i en lyxig finish som sträcker sig från matt till skimmer. 
Pris: 555 kr.

(t.v) Limited Edition Pure Color Illuminating Powder Gelée.
Den här paletten är snyggt designad för att likna ständernas varma sand och lämnar en snygg glow i ansiktet efter applicering. Den har en byggbar täckning.
Pris: 450 kr.

Postat av: Fatma // 2013-06-14 · 16:48:16

nice :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback