Batiste lanserar nytt torrschampo

2013-03-18 · 17:38:00
"Batiste är ett torrschampo som fräschar upp håret mellan tvättarna genom att absorbera fett, smuts och rester av gamla hårprodukter. Den fungerar perfekt som stylingprodukt och ger alla hårtyper mer volym, fyllighet och glans."
 
Nu i vår släpper Batiste nya torrschampon. Jag har testat Paisley som doftar en blandning utav äpple, grape och citrus och har inslag av jasmin, ros, äpple och hallon. Basnoterna stavas vanilj, karamell och mysk. En underbar kombination som dessutom håller i rätt länge.
 
Paisley fräschar upp och ger svallet en underbar doft utan att tömma flaskan på mycket, men lämnar dock ifrån sig en gråvit hinna på håret. Om håret dock är nytvättat är det perfekt att spraya på för att ge håret lite extra volym, men som torrshampo tycker jag tyvärr att den inte motsvarade mina förväntningar. För 79 kr är den ändå helt okej, men kankse för då istället till blonda hårvsall, och inte för brunetter som mig.
 
Betyg: /5
Pris: 79 kr/200 ml.
Köpa igen? Nej.
Var? Kicks eller Åhléns etc.
 
 

Postat av: Matilda // 2013-03-18 · 18:27:03

Jättefin blogg! :)

Postat av: Isabella // 2013-03-18 · 19:18:43

Fin blogg! allt bra idag? ♥

Postat av: Liene // 2013-03-22 · 09:20:15

Då skulle den inte funka på mig heller =) Har du testat många torr schampoos?

Postat av: emma // 2013-03-27 · 10:25:57

Jag tycker deras torrshampo är riktigt bra, det som är att man får gnugga in det som en tok när man är brunett. Har även provat deras för brunt hår men gilla den inte alls. Håret känns väldigt tungt och fettigt ändå. Men denna tycker jag man kan ha håret i två dagar extra utan att tvätta det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback