Hur väljer jag skönhetsprodukter?

2013-03-27 · 07:37:32

När jag läste Dilbas inlägg som handlade om att hon oftast fastnar för doften när hon väljer nya skönhetsprodukter, fick det mig att tänka på hur och vad jag tänker på när jag köper nya skönhetsprodukter.

 

Något utav det viktigaste för mig är faktiskt inte märket eller rykten, utan om produkten kan ge ett bra resultat. För mig handlar ett bra resultat inte bara om att det ska synas snabbt, utan även att långsiktiga resultat är viktigt. När jag står med en produkt i handen försöker jag alltid tänka på om jag tror att den gör det om står på beskrivningen. Att den doftar gott är för mig bara pluspoäng. 

 

Tänk till exempel ett schampo. Det viktigaste för mig är inte hur den doftar utan vad produkten i fråga ger för resultat efter exempelvis en månads användning. Du kommer väldigt sällan att se ett resultat efter endast en enda tvätt. Ibland kan jag även söka på produktens namn för att hitta en skriven recension. På så sätt kan man enkelt få en uppfattning utav produkten utan att ens ha använt den.

 

Så ett tips att tänka på nu när ni har valt en ny skönhetsprodukt (kanske ett schampo) – ge produkten tid. Ett bra resultat kommer sällan efter första användningen. ♥♥♥


Postat av: Elin // 2013-03-27 · 09:18:40

Ja ge produkten tid, är nog det viktigaste. Många tror på mirakel men så fungerar ju inte världen riktigt =)

Postat av: Lisa // 2013-03-27 · 09:36:41

Vad tycker du om VS's hudkrämer? Vad innehåller dem och är de fuktingivande?? Tack:)

Postat av: vilma // 2013-03-27 · 10:41:12

my goodness!!! Victoria's secret <3

Postat av: Timskoogs // 2013-03-28 · 17:27:27

Fin blogg du har! :)

Postat av: Rebecka Slatter // 2013-03-29 · 15:01:07

Intressant blogg du har... Nyss hittat hit!

Vad skulle du ge för tips till ett torrt, lockigt hår?
Skulle vara väldigt tacksam för svar i min blogg !!
Kram

Postat av: MALIN SUNDIN | MODE & FOTO // 2013-03-29 · 19:31:37

oh vilket härligt innehåll!

Postat av: nathalie björklund // 2013-04-01 · 21:30:48

när du skrev detta inläggete, fick du dina pengar efter det? (har fått samma erbjudande)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback