Skräddarsy dina hudvårdsprodukter

2013-10-07 · 17:44:00
 
I samband med det det nu är en trend att skräddarsy sina hudvårdsprodukter, öppnar ACO idag, den 7 oktober, ett digitalt labb där man själv kan skapa sin egen designade kräm, samt följa sammansättningen av ingredienserna. För att få en unik design på förpackningen får du addera de känslor som du vill vårda lite exta som t.ex. glädje, energi och harmoni samt lägga till ett skräddarsytt budskap och en text på baksidan av förpackningen som kan bidra till en positiv känsla varje morgon. Produkten du skapat skickas sedan hem i din brevlåda, om du inte väljer att ge bort den till en vän. Riktigt kul idé tycker jag. Jag har redan varit inne och blandat ihop min egen kräm, och det tycker jag att ni också ska göra! ♥♥
 
 För att komma till labbet och skräddarsy din egna produkt, klickar du här. 
 
 
 

Postat av: Elizabeth // 2013-10-07 · 19:18:51

Hur mycket kostar det? Det står ingenting om priser och jag tvivlar starkt på att det är gratis :P

Svar: Hej. Jo då, det är helt gratis att göra men ACO väljer ut endast 50 personer varje vecka som får sin fysiska kräm :)
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: Hanna // 2013-10-07 · 21:18:35

Har du provat krämen? Hur känns den?

www.minmakeupartist.se

Svar: Hej. Nej jag har inte fått hem min ännu men kan återkomma med en recension! Håll utkik :)
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: Hanna och Malin // 2013-10-19 · 21:03:53

åååh! älskar skönhetsbloggar!

i våran blogg skriver vi också om skönhet ibland! titta gärna in!

oxox

Postat av: Mira // 2013-10-21 · 20:56:14

Va coolt! Ska testa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback