Magbilder vecka 37

2014-04-08 · 07:45:00
 
Det efterfrågas mycket bilder på magen, vilket i och för sig inte är så konstigt. Jag delar främst med mig av min vardag via min instagram så vill ni se fler magbilder och uppdateringar om graviditeten så får ni jätte gärna följa mig där ~ idasbeauty.
 
Här är det prick en vecka mellan bilderna, vecka 36 (35+2) och vecka 37 (36+2) och visst ser det ut som att den har växt på sig lite iallafall. Jag känner mer och mer sammandragningar, men fortfarande inga som gör ont. Nu räknar vi ner dagarna och hoppas såklart att ärtan kanske har lust att titta ut lite tidigare än beräknat! 
 
♥ ♥ ♥ ♥

Postat av: Evelinasfina Skönhetsblogg // 2014-04-08 · 09:01:38

Så himla fint :) Och du har en väldigt fin mage!

Postat av: Helena // 2014-04-08 · 13:43:52

Vem vann en helt ny anti-aging serie?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback