Tänk att ni är våra

2014-12-19 · 18:10:00
DSC_0301 - KopiaDSC_0330DSC_0237

Vår fredag har spenderats på bästa möjliga vis. Vid klockan 11 i förmiddags kom min underbara vän Sandra och hennes son Theodor till oss. Vi möttes nere på parkeringen och tog en prommis till Ica och väl hemma igen lagade vi ihop en lunch tillsammans. Medans barnen sov passade vi på att prata ikapp oss om allt som har hänt sedan vi sågs sist. När klockan närmade sig 14 tog vi med barnen ut i vagnarna och gick till parken nedanför mitt hus och hade gung & foto-race. Att det kan vara så kul att gunga, och vilka fina barn vi har fått!

Alla borde ha en vän som Sandra. Tänk att vi bara har känt varandra i knappt 8 månader, men att jag redan ser henne som en utav mina närmsta vänner som jag kan dela allt med. Ibland säger det bara klick♡.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback