Vår super bebis

2014-07-04 · 13:49:33

Idag matchar vi solen (!) med en supersöt klänning som Filippa har fått från en av mina bästa vänner. Den är verkligen så fin och somrig och jag har lust att köpa en i alla storlekar haha. Idag hänger vi i trädgården hos mina föräldrar och ikväll blir det lyxmiddag hemma för att fira att pappan i huset äntligen har fått fyra veckors semester.  

Dessutom vände sig Filippa från rygg till mage för första gången, helt själv, idag! Världens bästa och gladaste bebis har vi, och jag är nog stans stoltaste mamma.

 
 

Postat av: ekochic.se // 2014-07-04 · 14:19:59

Så söt!

Svar: Tack snälla :D
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: Ninni - Vimsiga mamman // 2014-07-04 · 15:14:42

Så fin o härlig glad bild :)

Svar: Tack snälla :D
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: therese // 2014-07-04 · 15:31:18

Förstår att du är stolt! :) så söt

Svar: Tack snälla :D
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: Johanna // 2014-07-04 · 18:09:09

Söt!

Svar: Tack :D
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback