Bebisbubblan

2014-05-06 · 14:54:41
 
 
Här ekar det tomt.. Vi är helt enkelt fast i bebis-bubblan och har fullt upp att lära känna vår lilla dotter ~ som har fått ett namn och heter nu mera ⓕⓘⓛⓘⓟⓟⓐ. Eftersom att jag har fått frågor både här och på Instagram om vi kommer visa bilder på henne så tänkte jag svara på det nu, och svaret är nej. Vi vill såklart egentligen visa upp henne för hela världen, men eftersom det finns så himla många konstiga människor här i världen så har vi gjort det här valet.
 
 

Postat av: Veronica // 2014-05-06 · 15:26:30

Massa grattis till eran filippa =)

Postat av: Joe // 2014-05-06 · 15:42:37

Härligt! Grattis!!
Tycker ni gör ett bra val....

Svar: Tack snälla :)
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: josefin // 2014-05-06 · 20:51:50

Åh, vad roligt.. =) Bara en dag mellan våra små prinsessor då ju! ;) Hihi. Vad härligt att du hade en bra förlossning också.. Lever också lite i bebisbubblan och har inte tittat in här alls mycket heller.. ;p Det är så underbart! ;) Hoppas ni får en mysig kväll. Kramar

Svar: Men vad kul! Grattis till er lila tjej också ♡
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: Gabriella // 2014-05-06 · 21:26:46

Så mysigt! Stort grattis till er!:)

Svar: Tack :)
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: Rebecca // 2014-05-07 · 15:22:24

Grattis till er! :D
Har fullt förståelse med att man inte vill dela med sig bilder på sitt barn :)

Svar: Tack :) ♡
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: Maria // 2014-05-07 · 21:39:03

ÅH!! GRATTIS!!!! Newbie har så himla mycket fint för barn..

Svar: Tack :) ja de har de verkligen!
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: Anna // 2014-05-08 · 11:22:11

Hej! Har du lust att göra mig en stooor tjänst? Skulle du kunna kika in på min blogg och läsa det senaste inlägget om bloggdesign? Jag behöver verkligen någons råd/åsikt för jag har sån beslutsångest!!
Tack på förhand!
Kram Anna

Postat av: Marie // 2014-05-09 · 14:28:39

Ohh Filippa såååå fint

Svar: Tack :D
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback