Dag 1 – Presentation.

2010-12-01 · 23:49:39
Jag heter Ida och är 20 år. Jag bor och är uppvuxen i samma villa (eller okej, jag har bott i Högdalen och Bandhagen också, men då var jag bara några år gammal) som jag bor i nu tillsammans med min familj (mamma, pappa och lillebror) i Enskede, söder om Stockholm. Tog studenten 2009 och var färdigutbildad bagare och konditor. Tyckte dock inte att yrket passade mig så jag jobbar idag som barnskötare på en förskola. Det är det roligaste som finns, och jag ångrar absolut inte att jag valde att börja som det. Jag trivs otroligt bra på den avdelningen jag är på nu - 1-3åringar och kollegorna är helt underbara.

Jag har en stor kärlek till musik i allmänhet. Men framför allt ett band som heter Tokio Hotel som jag har lyssnat på sedan 2005. De har bidragit till mycket bra i mitt liv, och utan dom vet jag ibland inte hur jag skulle klara mig (låter lite emo kanske, men so what?) Dom har t.ex. fört ihop mig och min allra bästa och finaste vän, Rebecka.

Min största dröm just nu är att flytta hemifrån tillsammans med min pojkvän, Jonas, som jag varit tillsammans med i snart 3 år.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback