Hurricanes and suns

2010-12-02 · 12:19:23

Har ni hunnit se Tokio Hotels nya musikvideo "Hurricanes and suns"? I have. Är dock lite besviken.. Faktiskt. Jag visste ju dock att jag inte kunde förvänta mig speciellt mycket med tanke på att den här videon kom så snabbt. Huxflux så skulle dom släppa en ny video liksom. Ingen inspelning har ju varit.

Hur som helst så är videon en blandning av en massa klipp ifrån gamla musikvideos, TH-TV, videos ifrån photoshoots, intejuver, EMA's osv.

Men som sagt, vad kan man förvänta sig när bandet är på två helt olika sidor av världen? Imorgon kommer videon till Mädchen aus dem all. Får hoppas att det ger lite mer än vad tycker den här videon gjorde!

Vad tycker ni om musikvideon? :)

Postat av: IDA // 2010-12-03 · 00:45:48

Det hade ju varit roligare om de gjort en ny men förmodar att de hade en anledning till att inte göra en.

Jag är grymt nyfiken på morgondagens videosläpp. :D



Sv: Ja de är fina! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback