Julhelgen

2010-12-26 · 09:33:45
Har haft en supermysig julhelg! I fredags, på julafton, var vi hemma hos min farbror tillsammans med hela släkten på pappas sida. Var supermysigt! Vi åt gott och så - som vanligt, haha.

Igår var jag ute på mormors land och firade lite jul tillsammans med de på mammas sida. Det var jag, mormor, hennes kille Björn, min moster ifrån Danmark, hennes man och deras barn (min kusin) William på 1 år. + Min familj dårå ;) haha. Åååh, William har blivit så himla stor. Såg honom i sommras senast och då höll han på att lära sig att gå. Gullungen! Fick även känna på sparkarna ifrån min andra lill-kusin Noah som är beräknad om 3 veckor. Det var en underbar upplevelse kan jag säga. Kan fortfarande känna sparkarna på handen. Han har ju blivit så stor i magen nu så an kunde se honom sparka bara av att titta på magen, haha. Ååh vad jag längtar tills han kommer.

Har fått en massa fina julklappar också. Pengar, skönhetsgrejer, saker tills jag börjar plugga, en jätte mysig filt, filmmer Robert Gustafsson, nattlinnen, kalender för 2011 osv. Idag ska jag, mamma och pappa åka och titta på en laptop till mig! De är nämnligen en av julklapparna jag ska få eftersom jag ska börja plugga. Då kan jag ha med mig den på föreläsningar osv! Kommer bli grymt.

Hur har eran helg varit?

Papi och jag på julafton



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback