Julklappsshopping

2010-12-14 · 20:51:26
Hej på er.

Jag är supernöjd med mig dag, hihi. Jag har varit i Farsta centrum på eftermiddagen tillsammans med lillebror och mamma. Vi handlade alla julklappar - så nu är allting färdigt! Dock ska jag fin putsa lite på några av julklapparna, men de är så gott som färdiga! :D

Jag köpte även hårfärg till mitt hår :) Jag tänkte nämnligen färga nu iallafall jul och nyår, woho. Känns as bra! Dock tror jag att jag råkade köpa fel hårfärg, hahah. Så jag måste typ åka tillbaka också byta eller köpa en ny.

Och btw.. JAG KOM IN PÅ HÖGSKOLAN!!!!! Ingen kan vara gladare, räddare och nervösare än mig. Men fan vad kul det ska bli. Jag ska bli förskollärare. Kan ni tänka er?! Jag. Lilla jag!! Woho! :D

Och ännu en glad nyhet! Anna och Andreas ska fira nyår med oss :D:D:D Livet leker.

Postat av: Rebecka // 2010-12-16 · 20:08:58

Du är grym! Det kommer att gå så bra och jag kommer att finnas vid din sida every step of the way och stötta och heja <3

Postat av: Ida // 2010-12-17 · 06:39:55

Åh, tack fina underbara vän. Och du vet att detsamma gäller dig :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback