Känns i hjärtat

2010-12-20 · 19:27:20
Hejsan hoppsan snyggingar!!

Jag har precis kommit ut ur duschen och sitter och tittar på en dansk film tillsammans med familjen. Simon och Malou heter den! Har ni sett den? :) så jävla rolig. Det är med Tuva Novotny ni vet? Love her.

Har även skrivit ett brev till föräldrarna på avdelningen att jag jobbar fram till den 5e januari och att jag sen ska börja plugga till förskollärare! Känns jätte konstigt att lämna alla barnen, föräldrarna och mina kollegor. De är underbara allihopa! Det känns i hjärtat kan jag säga.

Imorgon ska jag träffa Anna! Woho! :D Vi ska åka till farsta för jag vill köpa en skitsnygg blus till julafton. Sen ska jag nog passa på att köpa brun utan sol, lösnaglar till nyår (&julafton?) och lite sånt kul. Efter det ska vi hem till henne och laga middag! Ska bli jätteroligt att se hennes lägenhet. Och förhoppningsvis kommer vi bo mittemot varandra från och med februari eller mars. Längtar!!!

Vad har ni gjort idag?
Rebecka, jag saknar diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback