Läskigt och äckligt.

2010-12-13 · 19:41:45
Hej snyggingar.

Jag har inte skrivit på ett tag! Men som jag ska förut, när jag startade den här bloggen - jag skriver när jag känner för det och har tid helt enkelt.

Har ni sett och hört om terrorattacken här i Stockholm? Det är sååå jävla sjukt läskigt, äckligt och ja jag vet inte vad. Jag kan inte ens skriva om mina känslor här för hur jag känner för det.. För jag är så jävla rädd samtidigt som jag är så himla arg på att det finns sånna människor som bara vill skada andra människor.

Usch.

Imorgon ska jag iallafall till naprapaten och dessutom så ska jag åka tunnelbana för första gången sedan terrorattacken.

Dör någon av mina nära och kära, vet jag faktiskt inte vad jag gör. Jag är så rädd för det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback