Mädchen aus dem all

2010-12-03 · 17:11:15
Jag har gåshud och är helt gråtfärdig.

Det är fan helt sjukt att ett band, med 4 helt normala människor, kan beröra en så himla mycket. Har ni sett Mädchen aus dem all videon? Herrehud. Fy satan vad bra dom är. Fy fan vad jag älskar dom.

Jag fick så otroligt mycket flashbacks i början av videon ifrån när de är så små! Sådär såg dom ju ut när jag började lyssna på dom!! Inte visste jag, 5 år senare, att jag fortfarande skulle lyssna på dom.. (Och i och med det även lärt känna sjukt många underbara människor.) Dom var så bra. Minns hur jag tittat på de flesta av klippen som är med i videon 201803494 gånger. Och vissa av dom som mest innan jag ens träffat dom IRL.

SJUKT JÄVLA BRA ÄR DOM IALLAFALL. Bara så ni vet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback