Mitt liv består bara av stress

2011-04-20 · 22:33:35
Sådär då. Nu har jag lagt in den nya designen, men jag måste bara säga att den absolut inte är färdig. Det är en massa småpill kvar som jag måste fixa men kunde inte hålla mig för att publicera den, haha. Skrev ett inlägg imorse om det här, men det verkade inte ha publiceras? Ser ni inte den nya designen, klicka på F5. Vad tycker ni om designen?

Har suttit hela jävla dagen med plugg här hemma tillsammans med gruppen och jag känner att inte har någon motivation alls till att börja med min egen examination. Vill bara bli klar! Skulle också vilja vara en räkmacksglidare i det här fallet (lite internt) haha nej såklart inte då jag vill lära mig, men va fan. Jag vill fan bara bli klar med det här nu, orkar inte sitta och skriva dag ut och dag in - som tyvärr bloggen får lida av som ni kanske märkt. Men det är iallafall tur att jag har Madde och Michaela i min grupp som gör mig lite gladare. Guldvärda kan jag säga



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback