E.l.f Cosmetics

2011-08-12 · 11:35:25
Jag har köpt en massa produkter ifrån E.l.f Cosmetics som jag tänkte visa er. Ett tips: om du ska beställa deras produkter, så beställ endast deras studio produkter. De andra skulle lika gärna kunna komma med i en tidning då den både luktar precis som de + har en hållbarhet som varar i ungefär 20 minuter - som max. Hur som helst så är jag iallafall super nöjd med min beställning. Ska senare göra en recention på deras foundation tänkte jag!

Uppifrån till vänster: All over cover stick (i färgen Honey) / Flawless finish foundation (i färgen Sand) / Rough (i färgen Candid Coral & Pink Passion) / Nagellack (i färgen Nude). / Sminkborstar - 9 pieces master set.




Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg! // 2011-08-12 · 12:37:33

awesome, deras studioprodukter är sjukt bra :)

Postat av: Melanies // 2011-08-13 · 00:28:49

HEJ IGEN! :D

Ville bara säga att dendär vaselinen funkade ju inte haha !

Och vart har du köpt dendär "plånboken" med pänslar?

Kram<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback