Första skoldagen

2011-08-29 · 18:59:48
Ååååh vilket dåligt samvete jag haaar! Ingen uppdatering alls idag. Usch! Första skoldagen idag iallafall. Gick hur smärtfritt som helst, haha. Var i skolan i ca en timme och sen åkte jag hemåt, läste det vi skulle läsa till på fredag och eter det slog migränen till. Så i princip hela eftermiddagen har jag knaprat migräntabletter och sovit till och från! Nu verkar det iallafall som den värsta faran är över. Alldeles strax ska jag avsluta Ziperall tävlingen, så om ni inte redan är med i tävlingen - bli det HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!

Jag har btw gjort färdigt sminkvideon som ni önskade - men jag fattar inte hur jag får upp den på youtube/videofy. Vad jag har fattat det som så är en Windows movie maker fil en fil som egentligen inte ens är en film (?) och som jag ska försöka formatera om så att det blir en avi fil - och om jag lyckas med det kan jag då få upp den på internet?! Haha. Help please??


Postat av: MisseKung // 2011-08-29 · 19:14:26

Ja, jag förstår värkligen! :) Hände samma sak med mig oxå första skoldagen. Önska kunde hjälpa med video grejen, men tyvär så kan jag inte :P

Postat av: Johanna // 2011-08-29 · 19:45:31

Vad fin du är!! :)

Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu! // 2011-08-29 · 19:53:13

Vad fin du är =).



Kan tyvärr inte hjälpa dig med det videoproblemet, verkar ju asjobbigt ju :( Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback