Nyårshysteri

2011-12-04 · 16:30:51
2 advent idag och även en vecka närmre nyårsafton - som jag förövrigt hatar. Nej okej, det gör jag inte, men jag hatar hysterin innan den dagen. Har fått minst tio sms och samtal från vänner som frågar: "vad ska du göra på nyår?", "ska vi vara med varandra?", "IDA JAG VET INTE VAD JAG SKA HA PÅ MIIIIG!? HJÄLP!", "vad ska du dricka?", "kan vi inte vara här?" osv.. Jag är så jäkla trött på det här. Det är ca 4 veckor kvar - no stress. Skulle bara vilja bojkotta nyår det här året och sitta framför TVn med mjukisbyxor och äta en stor skål med chips (eller köpa en biljett till mig och Jonas till London och fira där). Gillar ni nyårsafton?

http://www.paffperformance.se/wp-content/uploads/2011/02/ny%C3%A5r.gif


Postat av: jenny // 2011-12-04 · 16:48:45

sv.men det är det att jag aldrig vinner :(

Postat av: Anonym // 2011-12-04 · 16:56:46

hallå, tror jag skrev 3 eller 4 kommentarer på den dära inlägget om iphone men snälla godkänn bara det sista! :D

Postat av: Annely Nordlund // 2011-12-04 · 17:01:48

ta det som det kommer ba och bestäm vad du vill göra på nyår efter humör dagen före/några timmar före ;) så ska jag göra!

Postat av: Hanna // 2011-12-04 · 17:50:17

jobbigt när alla drar i en så där.

Postat av: Filosophie - som egentligen inte har något med filosofi att göra! // 2011-12-04 · 20:03:03

Jag hatar också nyår!! eller iallafall hysterin runtom det. har redan ångest över vilken fest man ska på, att alla kompisar ska vara med, att man ska träffa så många, och blabla.. hade gärna också velat ha mjukisbågar och chips men hade nog inte kunnat leva med den psykiska påtryckningen då, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback