Svar på era frågor

2011-12-13 · 20:00:00
Varför skriver du inte så mycket om skönhet när du har stockholms största skönhetsblogg?
Jag har fått den frågan ganska många gånger här på bloggen och jag känner att jag behöver förklara mig lite. För mig så är inte skönhet endast om smink och en massa dyra/bra produkter (som vissa av er tycker) utan även om kläder/skor och mode överlag. Jag skulle säga att min blogg är mestadels om skönhet men även om annat som jag tycker skönhet handlar om. T.ex. en snygg tröja/skor, bra smink/hårprodukter. Jätte flummigt svar, haha.. Men there you go! alltså, för mig handlar det inte bara om produkter och skönhetstips utan även att ett snyggt plagg är en skönhet! ;)

Varför kommer det upp ett lösenord på din blogg?
Det är pga en bild som jag har lagt upp i bloggen genom google. Jag har alltså inte lösenord på bloggen! Klicka bara på avbryt när den kommer upp så är det inga problem sen.

Kan du inte berätta lite om din pojkvän?
Många som frågar det med men jag tycker det är för privat och dessutom så vill han inte vara med i bloggen. "Han är redan känd" ;). Haha, nej skämt åsido.

När avslutas din iPhone tävling?

Den 23e december.

Varför heter du flavoured? Hur kom du fram till det namnet?
Jag valde namnet flavoured (som betyder "smaksatt" på engelska) eftersom att bloggen är smaksatt med det där lilla extra som jag hoppas får många att fastna för den.

Kan bjuda på en bild på J. (Vi i Grekland förra året!)


Postat av: neli // 2011-12-13 · 20:23:53

vilken härlig bild =)

Postat av: H J J O N S S O N // 2011-12-13 · 21:19:25

Sv: Förlåt om jag inte läste äldre inläggar hehe. Det är något fel med bloglovin så ligger jag lite efter med bloggar nu hehe. <3

Postat av: H J J O N S S O N // 2011-12-13 · 21:24:09

Sv: Haha nä det är okej men ja, du har rätt när det gäller julklappor. Det är så onödigt att slösa bort tusen lappar på det.. :/

Postat av: H J J O N S S O N // 2011-12-13 · 21:36:51

Sv: Ja precis.. Jag har ingen aning vad jag ska köpa till min fästman.. Har du någonbra tips? <3

Postat av: elin // 2011-12-13 · 22:49:59

sv: kul. :) söt bild!

Postat av: Amanda // 2011-12-13 · 23:33:46

Jätte söt bild, göra imorgon? :)

Postat av: Desslikes.com | High Heels Gives You A Better View. // 2011-12-14 · 00:37:49

Åh så fin design du fått stumpan ;D Älskar träbakgrunden, har ju också en liknande - ser så mysigt ut på något vis ;P Dock borde du göra så att den blir "fast" och inte rör sig när man scrollar ner då man blir lite yr av det :)

Postat av: Marcus Å // 2011-12-14 · 07:09:16

Fin bild på er! :)

Postat av: Julia // 2011-12-14 · 10:18:30

Men lösenordet kommer upp typ hela tiden för mig :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback