Årets julfest i bilder

2011-12-16 · 18:41:58
Igår var det dags för Videofys julfest i samarbete med bland annat Bloglovin. Skrev ju tidigare idag att vi hade helt okej roligt.. Det var inte alls som vi hade förväntat oss och det kändes inte så jätte välplanerat. Vart var t.ex. tilltugget som de lovade? Det enda som fanns var gratis alkohol (usch vad bortskämd jag låter) och julkapparna som skulle delas ut låg under en julgran helt plötsligt och jag vill lova att allas "hungerinstingt" tittade fram. Det var helt ärligt kaos där. Alla knuffades och det kändes ungefär som att man skulle bli insläppt på en konsert och försökte trängas för att komma längre fram för att se bättre. Jag roffade iallafall åt mig ett par jätte fina ballerina  skor (visar er imorgon). Vi gick efter ca 2 timmar och satte oss på donken innan taxin hämtade upp oss.







Postat av: Emilia // 2011-12-16 · 19:07:20

Ska vi följa varandra via bloglovin? Kram

Postat av: Emilia // 2011-12-16 · 19:15:27

Lägger du till tillbaka då? Så himla snyggt skal var har du köpt det?

Postat av: nathalie // 2011-12-16 · 20:05:20

hejhej, hoppas allt är bra!

skulle behöva hjälp på min blogg, så om du går in och kollar några inlägg längre ner så kan du gärna hjälpa mig, det betyder guld. tack!

Postat av: Mirja // 2011-12-16 · 20:18:12

Hej! är onepiece-tävlingen avslutad nu? :)

Postat av: Lina Holgersson // 2011-12-16 · 23:19:55

Jag hade ju velat gå :)

Men då kanske det inte var så jättemycket jag missade då!? :)

Postat av: BELLZOR :D // 2011-12-16 · 23:32:59

håller med, det var inte allt som jag föreställt mig det :/

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! // 2011-12-17 · 09:10:02

Det var inte som jag hade föreställt mig heller ... ville ha en julklapp ju! :P Nu delade vi den på tre.

Synd att jag inte såg dig där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback