Harry Potter

2011-07-17 · 10:22:25
Lyckades somna iallafall och efter någon timme kom min älskling och räddade mig när han bestämde sig för att sova här. Så nu ligger vi och myser lite och jag tittar på biobiljetter till Harry Potter filmen, 3D såklart. Jag kan inte riktigt fatta att det är den absolut sista filmen, föralltid. Jag har ju liksom växt upp med de här böckerna/filmerna. Vill inte att det ska ta sluuuut!

http://watchharrypotter7onlinemovie.files.wordpress.com/2011/06/harry-potter-7-part-2.jpeg

Postat av: Ulrika Törnvall // 2011-07-17 · 22:39:44

Fin blogg! :-)

Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt // 2011-07-18 · 00:40:47

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback