Nacka forum

2011-07-03 · 18:38:04
Kom hem ifrån Nacka Forum för ett tag sen med en massa shoppingkassar.. Haha. Mötte upp Anna vid två tiden ungefär och har sen dess tillbringat dagen med henne. Supermysigt! Det fick bli en hel del nödvändiga saker, bland annat: oranget nagellack, två toppar (som jag testade nu och inte alls satt snyggt så jag ska lämna tillbaka dom imorgon), bh, ansiktsmask. Imorgon efter jobbet ska jag förbi Bik bok och köpa en jumpsuit som jag ångrade att jag inte fick med mig hem ;) haha. Ikväll blir det mys framför TVn med först Segermyr och efter det Solsidan.. Innan dess ska jag ta ett litet mini spa med ansiktsmask, bubbelbad, nagellacksmålning osv. Nu ska jag laga middag, P&K!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback