Mysig lördagskväll

2011-03-13 · 15:21:24

Hej finisar!

Sitter hemma hos Jonas och försöker plugga lite medans han är ute och övningskör. Sen ska jag fixa mig och så ska vi åka hem till mig och ha en liten myskväll!

Igår var jag på middag med familjen hos en barndomsvän :) Jättetrevligt och mysigt och sen ringde Jonas och ville att jag skulle komma in till stan till han, Danne och Jessica. Fick skjuts av Mattias, som tagit körkort i onsdags (!!) till tunnelbanan och så åkte jag in till Scandic Malmen där de var. Fick gå igenom kön och bli insläppt på sidan av, as najs så hade de precis fått ett reserverat bord när jag kom! Ännu bättre ;) haha. Vi var inte där så länge utan åkte hem hit sen och sov.

Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Madde i stan och plugga med henne!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback