Sitter hos Farmor och farfar nu och har pr...

2011-03-06 · 14:55:08

100media_imag000 (MMS)

Sitter hos Farmor och farfar nu och har precis gjort en princesstårta tillsammans med farmor. Värsta teamworket kan jag säga ;) snart kommer resten av släkten och då blir det party, haha.


Postat av: Mikaela // 2011-03-06 · 17:49:54

Tack så mycket :) Anväder mest, dior i skuggor och mascara. Makeup store funkar också som skuggor. Och foundation, estee lauder eller Id.



Jag använder kerastase produkter i mitt hår, shampoo och balsam för torrt och skadat hår. Sedan har jag en heat protector, grön tub från kerastase eftersom jag plattar mitt hår så offta! Och biolage från matrix en gele. Mycket grejer!! haha. Och dyrt är det med! Fy.

Postat av: SelenaGomezSwe // 2011-03-06 · 17:56:52

sv: ja själv :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback