Sjukling? Nej tack.

2011-03-25 · 17:37:45
Länge sen jag skrev ett lååångt inlägg om vad jag har gjort under dagen, så tänkte att jag kunde göra det nu. Har precis vaknat efter att ha legat och sovit ett tag.. Har så grymt ont i huvudet :(. Var i skolan på seminarium och efter det åkte jag och Madde, som även fyller år idag - graaaaattis igeeeen - till stan och tittade på kläder till imorgon då vi ska fira henne. Jag hittade en jättefin blus och Madde jeans och en as cool och fin topp! Sen åt vi lite med Maddes kompisar och efter det drog vi oss hem.

Jag har betalat lite räkningar nu och ligger och kurerar mitt huvud, haha. Ska dricka lite te också, börjar känna mig lite tjock i halsen.. MEEEEN det har vi inte tid med, haha.

I don't feel good, nanananana


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback