Tonight I'm fucking you

2011-03-17 · 14:27:50

Har precis suttit och lekt lite med allt mitt nya smink ifrån e.l.f. Vissa av produkterna är ju grymma medans andra mer liknar något som skulle kunna ha följt med i en FRIDA tidning. Slänger upp lite om det sen + att ni ska få se en fin sminkning jag gjorde med de nya ögonskuggorna.

Ringde min praktik också och bad om att få komma nästa tisdag och ta igen en dag som jag missade.. Alla lärare säger ju olika så igår fick jag reda på att jag inte kommer få godkänt om jag inte gör alla dagar. Herregud vad larvigt, men klart jag gör det. Min handledare tyckte det var skit töntigt men blev glad att jag skulle komma på tisdag! Åh, kan inte ha hamnat på ett bättre ställe faktiskt :).

Bjuder på en suddig cam bild.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback