Varför hoppar menyn upp & ner??

2011-03-06 · 09:38:34
Kan någon människa förklara för mig varför menyn hoppar upp och ner?????? Och när man ska kommentera ett inlägg eller byter till antingen arkivsidan och kategorisidan så är menyn helt borta?

Så fort jag skriver ett nytt inlägg så dras menyn antingen upp eller ner. Varför? Har försökt med alla möjliga knep, men jag är verkligen helt lost.. HJÄLP!

Postat av: - bbella | the asian one :: // 2011-03-06 · 10:24:47

Kul att du är med , tävlingen är avslutad imon :3 <3

Postat av: Ida // 2011-03-06 · 12:02:31

Okej men då lägger jag till dig nu då. :D hatar när bloggen krånglar hoppas din fixas. :)

Postat av: louisebiszczak♦ // 2011-03-06 · 12:17:10

sv: ah jag blir skit irriterad på det -.-

vad ska du göra idag da? :)

Postat av: AMANDA // 2011-03-06 · 12:38:01

sv. Ja, precis! Vad hände med dom konserterna? Och liskom senast i Japan så fick dom typ en fråga "Ja, dom Japanska fansen gillar Don't Jump, skulle ni kunna spela den någon gång?" Och Bill svarade typ "Jahaja, gör dom? Ja, det kan vi säkert" Okej, jag vet inte exakt hur det var, men något i den stilen. Och det gör mig lite arg, för att som inte vi vill höra Scream låtarna? dvs. Att vi har ändå blivit lovade det sen Bills olycka, har det hänt? Nej. Och dom får det (kanske) direkt? Ahhhh.



Precis, dom kommer alltid vara mina favoriter. Och det är de som är det jobbiga, att trots att dom behandlar oss som skit så finns vi där. Men ja, kändisskapet har stigit dom överhuudet, för liskom G'sen är kvar, står på jorden för jag tror att dom fortfarande bara tänker på musiken och konserter, medans dom andra två tänker på allt annat som går, speciellt Bill med klädkollektion, och nu sägs det att Bill har en agent(film), tar engelska kurser osv. Bill ska ha dålig engelska, det är en del av charmen på människan och vadå ha agent till filmindustrin.

Liksom hur mycket tid kommer dom ha över till musiken om Bill ska hålla på med allt de där?



Jajaja, man hoppas att dom vaknar snart och inser att vi kommer inte finnas kvar om dom fortsätter ljuga osv.



Nu blev de långt, och snurrigt, men tror du förstår :)<3

Postat av: louisebiszczak♦ // 2011-03-06 · 13:06:44

sv: just nu ska jag plugga massor till spanskaprovet på fredag! sen så kanske läsa lite om hemkunskapen som är prov på torsdag,

sen ikväll blir de att dansa :)

Postat av: AMANDA // 2011-03-06 · 14:11:37

sv. Ja, precis. Antingen flyttat konserten till Hovet, eller bara haft Globen och inte Skadinavium (eller vad arenan nu heter). Och kanske inte haft sju konserter i Paris. Och sen kanske dom borde förstå att vi fans behöver inte ett specialdesignat ägg, eller massa designade scen/sifi(?) scenkläder, vi nöjer oss mer än väl med ett par jeans och en tshirt samt en vanlig scen med en THlogga på, då skulle jag vara mer än bara lycklig liskom, sure jag uppskattar ägget också men ändå! (Och bara för att liksom, lite mer Scream stuk på låtarna, istället för elektroniskt^):D



Haha, jooo han ska ta kurser i engelskan för att få bättre engelska (sägs det, men skulle inte förvåna mig) åååh, ellehur hans täänder dom är/var chaaaaaaaarm och även hans hår, åh. Men vi kan inte gå tillbaka till det, så det är väl bara att se frammåt. Och hoppas på att dom landar på jorden snart.



Men även att, jag tror att fansen skulle lugna sig och inte vara så på om dom skaffade en twitter och kanske skriver "Nu är vi i studion" "Nu ska jag och Tom äta middag" "Åh, vad jag är glad idag, puss på er fans" Hahahhahahahah okej, kanske inte direkt, men iaf uppdatera oss lite när dom är så off som dom är, klart man vill veta något, när man inte får veta något så vill man ju veta, ehhhhhhhhh ja, men åååh.... Men i vilket fall, visa uppskattning för fansen.... ALLA fans, inte bara kineserna :D



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback