Vergessene kinder

2011-03-05 · 00:52:00

Kolla ifrån 3:53 när Bill springer ut på "snoppen". Herregud! Hade helt glömt bort hur nära vi var, Rebecka. Ser du?! Hade de räckt ut en hand hade vi ju lätt nått den. Älskar när Tom kommer utspringandes och står riktad mot våran sida. Jag var säkert helt crazy då! (Hahaha, synd att jag inte kommer ihåg någonting). Skymtar en Sverige flagga också, wie.

As dålig bild! Meeen det ser ut som dig :)

 


Postat av: UMA // 2011-03-05 · 13:23:11

sv. hahahha, true! :D

Postat av: AMANDA // 2011-03-05 · 15:34:40

sv. Jaa, jag förstår vad du menar men ellehur, liksom det tar inte lång tid och ja precis, skippa en minut framför spegeln... Åh!



Och som Bill sa i typ Sydamerika, att fansen där är mycket gladare över att se dom, man typ saay what? Lätt att bevisa något när dom gömmer sig hela tiden, och drar alla oss över en kam. Samt en sak som irriterar mig är att Bill själv sagt "Ja, det är klart fansen är glada att se oss, man är ju trots allt deras favorit" - ????, herregud.

Till sist, det sägs ju att dom ska till Japan en tredje gång nu i April... Varit bara i Asien i snart ett år, samt att dåfall varit i Japan tre gånger på ett halvår...............



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback