Big Brother-kväll!

2011-05-01 · 16:06:41
Gullisar! Wzup? Jag sitter helt nyduschar och ska alldeles strax börja fixa mig för att åka och äta middag med Jonas, Kim och Sofia. Thaimat blir det, mumma. Var ju superläne sen jag åt det :). Ikväll ska vi sitta i Big Brother publiken så håll utkik.

Bjuder på två otroligt snygga bilder på mig tagna för några sekunder sen. Enjoy!

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! // 2011-05-01 · 16:34:25

Hej! :)

Tack för att du var med och tävlade om en tandblekningstandkräm från BrilliantSmile! Här är vinnaren: http://adaras.se/2011/april/valborgsplaner-och-vinnaren-i-brilliantsmile-.html#comment

Hoppas du vill vara med och tävla fler gånger!

Puss! <3

Postat av: wifey // 2011-05-02 · 17:45:36

fan vad söt bild den första! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback