Bloggen hackad.

2011-05-18 · 17:00:00
Jag är så otroligt arg och besviken nu. När jag kom hem ifrån farmor och farfar så försökte jag logga in på min blogg men lyckades inte.. Försökte säkert 10 gånger med mitt gamla, men någon jävel hade bytt mitt lösenord. Jag mejlade till blogg.se och vi lyckades tillslut återställa det.

ASSÅ VA FAN FÅR MAN UT AV ATT GÖRA DET?! Vad i helvete är grejen!? Vad är det som är så jävla intressant på min blogg?? Kan ni förklara det för mig, för jag har fan inte ens många läsare! Sjuka patetiska människor. Nu är lösenordet iallafall bytt - på alla mina konton över internet världen, haha. INGEN ska få hacka sig in på mina konton igen.

Suckers :D fail.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback