En sån där lista igen. Bara för att jag har tråkigt!

2011-05-14 · 16:10:34

Jag har insett att min senaste kyss… var för flera dagar sen.

Jag lyssnar på… Spotify.

Jag mår bäst när jag… när jag har alla som jag älskar runt omkring mig.

Stockholms bästa stadsdel är… Södermalm.

Den bästa krogen är… underbar om man bara har rätt folk med sig.

Jag pratar… fult.

Jag älskar/tycker om… alla mina nära och kära.

Min bästa vän(ner) är… är bäst!

Min första riktiga kyss… var på ett disco med killen jag var superkär i då.

Jag avskyr när folk… pratar skit bakom ens rygg.

Kärlek är… inte alltid lätt men underbart.

Någonstans, tänker någon… på mig :D? haha

Jag kommer alltid att vara… mig själv.

Jag har varit/är hemligt förälskad i… Tom Kaulitz

Sist jag grät var… en gång jag glömt bort nu.

Min mobiltelefon är… seg, segare och segast. SÄMST!!

När jag vaknar på morgonen… tittar jag alltid på mobilen först.

Just nu tänker jag på… hur mycket jag saknar Tokio Hotel.

Bebisar är… något av de finaste och gulligaste som finns.

Homosexuella är… som vem som helst?

Ikväll ska jag… titta på Melodifestivalen tillsammans med Jonas och hans syster.

I morgon kommer jag… sova.

Jag vill verkligen… vara rik så jag kunde göra vad jag ville.


Postat av: Jennifer // 2011-05-14 · 20:01:55

Hehe ja han är bra söt!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback