Leggings gör dig fet?/!

2011-05-06 · 14:11:00
Snyggt och bekvämt - men de gör dig fet. Är det fler än jag som har kommit över den HÄR artikeln där de hävdar att leggings är plagget som är farlig för dig. Det får dig att gå upp i vikt då musklerna "slappnar av" eftersom de inte behöver arbeta och är ett bra plagg för självkänslan då de kan gömma fett som hänger över.

Jag använder ju leggigns varje dag i princip eftersom jag inte tycker jag klär i jeans, haha. Men man kanske ska lägga de på hyllan nu och plocka fram några andra klädesplagg? ;)

Vad tror ni? Sant eller ren bullshit?
http://lisae.blogg.se/images/2007/leggings_svarta_1179949452_7292527.jpg

Postat av: Spursie // 2011-06-18 · 13:25:04

Bullshit garanterat :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback