Lycka är när jag står framför er.

2011-05-31 · 13:51:04
Jag sitter och lyssnar på Tokio Hotels album Schrei (2005) och känslorna väller över mig. När det sen byttes till en "nyare" låt så slog det mig - jag har verkligen varit med och sätt de växa. Jag har varit med ifrån dag ett och sett deras framgång och deras dröm gå i uppfyllelse. 2005-forever. Från det första ögonblicket till mitt sista andetag, I am by your side. Tänk om man någon dag kunde få ord att räcka till för att kunna tacka de här killarna nog för allt de gjort för mig. Jag tror inte någon förstår vad dessa fyra killar betyder för mig.

Tryck på låtarna för att öppna de på Spotify.

Freunde Bleiben / Wenn Nichts Mehr Geht / Laß Uns Hier Raus /Leb Die Sekunde / Gegen Meinen Willen / Unendlichkeit / Ich Bin Nicht Ich / Rette Mich /Jung Und Nicht Mehr Jugendfrei /Schrei / Durch den Monsun / Der Letzte Tag

2005 / 2011

Postat av: Hanna // 2011-05-31 · 15:51:51

Jag vill med jag Fattar precis vad du känner ida jag dör nu hejdå

Postat av: AMANDA // 2011-05-31 · 20:37:39

sv. Jaellehur, jag blev lite chockad när jag såg den, hur glad som helst :D Haha helt underbart alltså :D <3



Åh finaste killarna! <3

Postat av: nadja // 2011-05-31 · 21:29:00

Sv: Tack! Jag använder en Olympus e-450 systemkamera :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback